sobota, 19 sierpnia 2017

Sobotnie dzień dobry

Długo zastanawiałam się, jak wrócić do pisania bloga - jak zacząć? W głowie miałam mnóstwo pomysłów (nadal mam!), ale żaden nie wydawał się dość dobry - nadal się nie wydają, bo to totalny misz-masz, by podzielić się nim na łamach bloga. Jednak, jeśli ich nie opublikuję, to się nie dowiem, czy były dobre, co nie? (mądrości)

Ale jeśli nie teraz to już wcale nie wrócę! Właśnie dzisiaj powiedziałam dość! 
Dość zasłaniania się brakiem czasu - trzeba zacząć się zorganizować, by wcielić swoje plany w życie. 
Coś o autorze? Po lewej stronie jest krótka notka, reszty się dowiecie w trakcie ;)

Także witam wszystkich serdecznie, którzy trafili na mojego bloga i zapraszam ponownie! ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Daruj sobie uszczypliwe komentarze.
Mylić się rzecz ludzka, ale czasem uznawane przez Was "pomyłki" są celowe - tzw. gra słów.
Jeśli będę chciała przeczytać Twojego bloga, zrobię to.
Spamując nie zachęcisz mnie do odwiedzin.
A poza tym, dzięki za poświęcony czas :)